2012-10-19

XIRULA MIRULA

Aurten 3. mailakoak txirula jotzen hasi zarete eta ikasgelan lehenengo abestia ikasi genuena "Xirula zortzi zulo ditu". Txirula jotzen oso ondo ikasten ari zarete eta 3 nota ondo egiten badakigu. Jarraitu horrela!

6 iruzkin:

  1. Abesti honen partiturarik duzuen jakitea gustatuko litzaidake. Izan ere, lan bat egiteko behar dut eta ez dut inon aurkitzen.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Ariadna, zure mezua jaso dut. Partitura egotekotan "elkar" bigarren zikloko musika gidaliburuan egongo da. Nahiko lanpeturik nabil, baina saiatuko naiz ea zeozer lortzen dudan. Ok.

      Ezabatu
  2. Zer edo zer aurkitzekotan asko eskertuko nizuke.
    Mila esker zure arretagatik.

    ErantzunEzabatu
  3. Ariadnak aurkitu egin det partitura. Ez dakidana nola bidali.korreo Elektronikoa bidaliko dizut

    ErantzunEzabatu
  4. Nire korreoa zein den agertzen da? Bestela zein den esateko.
    Mila esker danagatik

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo, sarrera honetan sartu dizut abestiaren partitura. Uste dut gordetzeko aukera emango dizudala eta hobeto ikusteko.

      Ezabatu